Predstavitev programa kandidata za podpredsednika: dr. Tristan Šker
Življenjepis
Rojen sem 10.01.1971 v Kopru. Na Obali sem zaključil tako srednjo šolo, kot tudi študij. Julija leta 2003 sem na Fakulteti za pomorstvo in promet pod mentorstvom prof. dr. Marka Pavlihe doktoriral na področju poslovanja mednarodnih špedicij.
Šestnajst let sem zaposlen v zavarovalništvu, trenutno v Zavarovalnici Triglav kot pomočnik direktorja kabineta člana uprave za odvisne družbe.
Poleg zavarovalništva sem aktivno dejaven tudi na področju prometa. Na obeh področjih že vrsto let objavljam strokovne in znanstveno raziskovalne članke, sem tudi soavtor strokovne publikacije komentarja konvencije o pogodbi o mednarodnem prevozu blaga po cesti.
Ker sem mnenja, da je potrebno znanje širiti in predajati naslednjim rodovom, redno predavam na več višje in visoko šolskih institucijah ter občasno na fakultetah, prav tako pa sodelujem v izpitnih komisijah za zavarovalne zastopnike in posrednike ter za pridobivanje temeljne poklicne kvalifikacije za voznike v cestnem tovornem prometu.
Prosti čas, kolikor ga pač ostane, namenim predvsem branju, vzdrževanju fizične kondicije, uživanju ob vzdrževanju družinskega oljčnika ter sadovnjaka in seveda svoji družini.
Član stranke Zares nova politika sem dobri dve leti. Od lani dalje vodim programski odbor za promet.
Predstavitev programskih prizadevanj
Sicer nisem soavtor programa stranke Zares nova politika, menim pa, da je ta v osnovi dober in predstavlja vsa tista načela in vrednote, ki jih zagovarjam tudi sam.
Potrebno je vztrajati pri dosegi ciljev, ki smo si jih kot stranka zastavili, in pri doslednem uresničevanju programa. Le tako bomo namreč lahko vsem, ki v program in programske cilje verjamejo, pokazali, da naš program ni le kos papirja brez praktične uresničitve zapisanega.
Programskih področij je veliko, zato je potrebno pritegniti čim večje število strokovnjakov, ki bodo z aktivnim sodelovanjem v programskih odborih doprinesli k ustvarjanju boljše prihodnosti za državljane Slovenije.
Kot predsednik odbora za promet sem dosegel, da smo s strokovnimi argumenti članov odbora velikokrat uspeli na koalicijskih usklajevanjih doseči pozitivne spremembe zakonodaje s področja prometa in prometne varnosti. Verjamem, da bi kot podpredsednik še uspešneje zastopal interese naše stranke na tem pomembnem področju.
Predlog notranjega delovanja stranke
Kje vidim svojo vlogo kot podpredsednik pri notranjem delovanju stranke? Dejstvo je, da so naše članice in člani pogosto kritični zaradi vertikalne nepovezanosti vodstva in članov stranke. Iz svojih izkušenj vem, da je vsak sistem, kjer povezanosti in pretoka informacij ni (ali pa se te močno filtrirajo), obsojen na počasen, vendar neminoven zaton.
Stranka mora okrepiti povezavo med vodstvom in člani. Potrebno je doseči hitrejši pretok informacij, tako vertikalno kot horizontalno.
Strokovni odbori stranke se morajo pogosteje sestajati, tako na centralni kot lokalni ravni ter aktivneje sodelovati pri dnevnih problematikah ter kot strokovna podpora poslanski skupini. Potrebno je omogočiti in olajšati pretok idej in predlogov članic in članov, pa tudi drugih zainteresiranih.
Na lokalnem nivoju je potrebna konsolidacija občinskih odborov, ki se premalo ali pa sploh ne sestajajo. To povzroča negativnosti in odmik članov od stranke in njenega vodstva.
Če povzamem, v stranki je potrebno zagotoviti tesnejšo povezavo med vodstvom, strokovnimi in občinskimi odbori ter članicami in člani. Ti so naši zavezniki vselej in ne le takrat, ko se jih potrebuje za namene lokalnih ali državnozborskih volitev.
Vodstvo stranke ne sme biti postavljeno za debele zidove gradu na visoki pečini, pod njo pa člani z vprašanjem v očeh zrejo navzgor in se sprašujejo, kje je. Mesto vodstva stranke je med svojimi člani. Ni več čas in tudi ne prostor za politični elitizem. Naj bo tudi pri nas prisoten moto “vsi za enega, eden za vse”.
Dr. Tristan Šker